reklama

Zaručená diéta

Táto fráza sa už opakuje častejšie, než bežný pozdrav na ulici. Všade je už možné sa dočítať, ako čo najúspešnejšie schudnúť, dokonca teraz už aj na základe štruktúry vlasu. No asi preto mám také jemné vlasy...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Sedím si na chodbe v škole, čakám na prednášajúceho, ktorý mi má zapísať hodnotenie a pomaly sa začínam nudiť. Tak som sa rozhodla, že si zájdem kúpiť nejaký ten časák na zabitie nudy. Pomalinky si vyberám z bohatej ponuky, kde na každej titulke je nejaká tá fešanda, pri ktorej ma nachvíľu napadne, ako je pekne vyretušovaná. Ako správna žena som si vybrala Nový čas pre ženy. Aj tak sa mi zdajú všetky časopisy na jedno kopyto a v každom sa venujú takmer tomu istému. V tomto časopise sa mi však rátajú tieživotné príbehy, pri ktorých si neraz aj poplačem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vrátim sa späť do školy, kde sa medzitým obsadili všetky stoličky a tak som sa pohodlne usadila na dlážke. Otvorím prvú stránku a ako vždy, pomaly natrafím na články o diéte. Už mám pocit, že tie sa zachvíľu budú nachádzať už aj v detskom šlabikári. Čítam už hádam po entýkrát ako zaručene schudnúť, dokonca ma udivuje, že ten istý časopis už nejaký ten rôčik ponúka neustále overené diéty. No vtedy mi skrsne myšlienka, že asi tie predošlé diéty neboli takúčinné, keďže vymýšľajú neustále nové.

Len tak zo srandy si čítam ten špeciálny návod na chudnutie, až mám niekedy aj ja chuť už držať nejakú tú diétu, veď som žiadnu v živote nedržala, keďže genetika to zariadila tak, že zaveje vetrík a ja idem k zemi. Po dočítaní ma však napadne myšlienka, prečo nikdy nedajú nejaký návod na priberanie??? Všade okolo mňa samé chudnutie, zeleninové šalátiky, všetky kamošky chudnú, len ja chcem pribrať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vždy počujem pre mňa už otrepané odpovede, nech poriadne jem. Ale veď ja jem ako statný drevorubač, no môžem za to, že nepriberiem ani gram?? A ak náhodou momentálne nie som hladná, veď nedá sa predsa jesť 24 hodín denne, už počujem tie poznámky, prečo som taká chudá. Už ma posielali aj k lekárke, nech so mnou niečo spraví. Z toho sa mi už oči stopkami obracajú, veď nie som zas jak reklama na koncentrák. A stará známa otázka, ako to robíš, že si taká štíhla?? Ja mám svoj zaručený recept. Dať si plný tanier rezňov so šalátom, za tým dobrý zákusok a sadnúť pred telku.

Na druhej strane sa mi zdalo komické, keď som pozerala, aké sú podmienky, aby bolo dievča modelkou, tak tam by som tiež neuspela. Mám zas priveľa kíl, takmer desať kilogramov "nadváhu" a aj miery mám väčšie, než je prípustné. Hm, tak som chudá, alebo tučná??Kto sa v tom už má vyznať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No ja som spokojná taká aká som, jem čo chcem, obliekam sa ako chcem a komu sa zdá moja postava hrozná, nech sa najskôr pozrie na seba. A keď už teraz počujem od silnejších ľudí, nech zo sebou niečo robím a nech priberiem, odkážem im to isté , ale obrátene : Prečo ty niečo so sebou nerobíš a nezhodíš tie svoje špeky??Veď je oveľa viac návodov ako schudnúť, než ako pribrať:)

P.S. : len tak pre lepšiu predstavu, mám 173 cm a 57 kg, ale to mám vraj iba kosti ťažké:o)

Adriána Fehérová

Adriána Fehérová

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stojím pri pouličnej lampe...ulica je prázdna...Iba osamelý chodec prešiel cez cestu.. Tlieskam mu...dokázal to... Zoznam autorových rubrík:  ŽivotZdravotníctvoVzťahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu