reklama

Náš zákazník, náš pán 2

Pokračovanie článku Náš zákazník, náš pán... Nech sa aj s ostatnými môžem podeliť so zaujímavými zážitkami, keď som pracovala ako pokladníčka v hypermarketoch. Možno podaktorí zákazníci pochopia, že nie vždy je všetko vina predavačky a aj z ich strany by mohlo byť trošku viac tolerancie. :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Každý hypermarket, či supermarket je iný. V jednom je potrebné vážiť si ovocie či zeleninu až po upozornení predavačkou, niekde môžme sami, no najčastejšie sa už váži pri pokladni. Ja som brigádovala v Bille pri pokladni. Jedna kolegyňa si išla kúpiť minerálku, ktorú som jej musela podpísať a ten pokladničný blok si musela nalepiť na malinovku ako dôkaz toho, že daný nápoj je zaplatený. Preto si malinovku položila na váhu, len tak stlačila tlačítko, odkiaľ jej vyšiel lepiaci kód, ktorým prilepila bloček k malinovke. Zbadala ju jedna nakupujúca, ktorá brala celý bal minerálok a tiež si ho išla odvážiť, Potom prišla k pokladni a spýtala sa, ktoré číslo má stlačiť, aby si mohla odvážiť minerálky. Samozrejme, bola riadne rozhorčená, kam tento svet speje, ako okrádame ľudí o peniaze a že toto svet nevidel. Keď sme jej to už konečne vysvetlili, tak sa zase urazila, že len zbytočne klameme ľudí, zase vyrukovala s myšlienkou, že ju okrádame, lebo my si malinovky vážime a tak to máme iste lacnejšie. Našťastie potom už pokojne odišla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď už som spomínala malinovky, mne sa tiež stal pozoruhodný prípad. Pekne krásne blokujem manželom v strednom veku tovar. Keďže som tam mala aj odrazové zrkadlo, o ktorom zákazníci nevedeli, tak som si všimla, že pod košíkom majú 6 fliaš kofoly. Keď som všetok tovar nablokovala, tak som sa ich spýtala, či mi môžu vyložiť aj tie kofoly. Obaja na seba vyplašene pozreli a začali sa čudovať, ako sa im tam tie kofoly mohli dostať a aký je teda neporiadok v obchode, lebo dozaista im tam tie kofoly padli z palety. Pousmiala som sa nad ich divnou poznámkou a oni ma medzitým poprosili, nech nevolám políciu, že vezmú si radšej niečo lacnejšie. Nuž, aj takí sú podaktorí ľudia...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Asi mám "šťastie" na zákazníkov s malinovkami, no pri blokovaní istej minerálky ma najskôr zákazník upozornil, že v regále je iná cena. Ja som bola však iba pokladníčka, čiže za dvanásť hodinovú smenu som z kasy ani nevyšla, nemala som žiadny prehľad o cenách. Odvolala som teda vedúcu oddelenia, nech s tým urobí poriadok. Zákazník sa medzitým doslova rozzúril, roztrepal fľašu, s ktorou ma pooblieval a už zaplatenú minerálku tam nechal a odišiel preč. Viem, že cenovky by mali byť na poriadku, ale aj jeho jednanie mohlo byť iné. Hm, asi sa mu prelial pohár trpezlivosti, no žiaľ, vyzúril sa na nesprávnej osobe.Mne to však v tom teple aj prišlo vcelku hod:)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Síce sú ľudia rozdielni, no raz k nám dobehla jedna pani, ktorá nás pokladníčky upozornila, že bola u nás na nákupe v Bille a podľa nej nemáme tovar poukladaný podľa psychologických zákonov. Vyvalili sme oči, o aké zákony akože ide. To nám síce neprezradila, ale stále vykrikovala, že to má negatívny vplyv na ľudí, preto onedlho stratíme všetkých zákazníkov, na ktorých doľahne nepriaznivé rozmiestnenie tovaru. Potom odišla preč s poznámkou, že sa nevráti dovtedy, kým to nepoukladáme podľa nej. Hm, v Bille je rozmiestnené všetko stále rovnako, tak asi sa už viac nevrátila.

Medzi iné zaujímavé zážitky z pokladne sa postarala pani, ktorá mohla mať asi 30 rokov. Kolegyňa predo mnou mala viac ľudí pri kase ako ja, preto oznámila ostatným, že si môžu prejsť aj k vedľajšej pokladni. Mladej pani sa to zjavne nepáčilo a poriadne sa rozkričala, že toto ešte nevidela, aby si predavačky vyberali nakupujúcich podľa sympatií. Kolegyni išlo zjavne o šetrenie času, aby zákazníčka nestála pridlho v rade, no jej plán mal negatívny ohlas. Na druhej strane, ak je v pokladni málo predavačiek, tiež sa ľudia hnevajú. Tak čo máme teda robiť, keď nie je dobre ani tak, ani tak?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je jasné, že všetkým sa rovnako vyhovieť nedá, no nebolo by odveci, keby sa zákazníci nesťažovali len na obsluhujúci personál, ale pozreli sa niekedy aj na seba. Nechcem tým povedať, že obchody fungujú bezchybne, to ani náhodou, ale trošku tolerancie by niekedy nezaškodilo:)

Adriána Fehérová

Adriána Fehérová

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stojím pri pouličnej lampe...ulica je prázdna...Iba osamelý chodec prešiel cez cestu.. Tlieskam mu...dokázal to... Zoznam autorových rubrík:  ŽivotZdravotníctvoVzťahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu